fbpx
  • Efektivitāte un ilgtermiņa rezultāti
  • Lieliska garša – Jūs būsiet patiesi pārsteigti
  • Pieskaņots manam dzīvesveidam

SVARA ZAUDĒŠANA SIEVIETĒM

  • Visas ikdienas ēdienreizes var tikt aizstātas ar Nutriless ļoti zemas kalorāžas produktiem: vaniļas, šokolādes, zemeņu un melleņu garšas kokteiļiem vai dārzeņu un vistas garšas krēmzupām.
  • Lietojot Nutriless kokteiļus vai zupas kā vienīgās pilnvērtīgās maltītes dienā, sievietēm ieteicams lietot 5 reizes dienā, pa vienam Nutriless produktam, ik pēc 2,5-3 stundām (pirmā ēdienreize ne vēlāk kā 2 stundas pēc piecelšanās, un pēdējā- 2 stundas pirms gulēt iešanas).
  • Zaudējot svaru, nesamazinās muskuļu masu. Jo produkti satur daudz olbaltumvielu, šķiedrvielu, plašu vitamīnu un minerālvielu klāstu. Aizstāj pilnvērtīgu un pilnībā sabalansētu uzturu.
  • Zaudējot svaru, zaudēto taukaudu daudzums no kopējā ķermeņa svara ir no 40% līdz gandrīz 90% (lietojot vismaz 3 nedēļas apvienojumā ar vieglu fizisko aktivitāti). Produktos esošās minerālvielas, olbaltumvielas un ogļhidrāti nesamazina muskuļu masu, jo ikdienas olbaltumvielu vajadzības tiek nodrošinātas.
  • Laika taupīšana. Kaloriju aprēķināšana, zemas kalorāžas ēdiena sagatavošana prasa daudz laika. Bet jūs ātri un viegli pagatavosiet NUTRILESS produktus, un katras ēdienreizes kaloriju skaits ir precīzi aprēķinātas.
  • Efektivitāte pierādīta 22 zinātniskos pētījumos un 25 gadu pieredze Skandināvijā (tur pazīst kā Nutrilett zīmolu).
  • Ļoti svarīgi dzert daudz tīra ūdens (vismaz 2 litrus dienā) vai citu mazkaloriju dzērienu. Visieteicamākais ir ūdens, kam pēc vēlēšanās varat pievienot citronu, laimu, svaigas piparmētras vai pētersīļus. Tas lieliski nomāc bada sajūtu un izvada no organisma vielmaiņas gala produktus jeb šlakvielas.
  • Fiziskā aktivitāte. Diētas laikā (3 nedēļas) nav ieteicamas ļoti pārmērīgas fiziskās aktivitātes. Ieteicamas pastaigas svaigā gaisā (10 tūkstoši soļu dienā), riteņbraukšana, peldēšana un nūjošana.
  • Vislabākie rezultāti tiek sasniegti pēc 1-3 nedēļām, optimāli – pēc 10 dienām. Bez ārsta konsultācijas nevajadzētu izmantot Nutriless ļoti zemas kalorāžas metodi ilgāk par 3 nedēļām.

Ko tālāk?

Pēc svara zaudēšanas plāna izpildes, iesakām pāriet uz svara kontroles plānu. Mērķis ir viegli un mēreni palielināt kaloriju daudzumu līdz jūsu TDEE (kopējais kaloriju skaits, ko dienā faktiski sadedzina, ieskaitot aktivitātes). Kalkulatoru var atrast mūsu mājas lapā.

Pakāpeniski atgriezties pie veselīga un sabalansēta uztura, palielinot uzņemtās enerģijas daudzumu par 200 kcal dienā ik pēc 1-2 nedēļām. Pārejot uz regulārām ēdienreizēm, ir ļoti svarīgi ēst saskaņā ar sabalansēta uztura principiem un patērēt pareizo pārtikas daudzumu, ievērojot ēšanas režīmu. Tādā veidā jūsu ķermenis adaptēsies jaunajiem apstākļiem un tādējādi samazinās risku piedzīvot nevēlamu Jo-Jo efektu.

Mēs ļoti labi zinām, ka sapņu un mērķu sasniegšanai ir vajadzīga pacietība un pūles. Tāpēc mēs izveidojām visu, lai padarītu NUTRILESS lietošanu ērtu jums. Tie, kas ir izmēģinājuši šos produktus, droši var teikt, ka NUTRILESS produkti liek justies labi un neizraisa nogurdinošu izsalkumu. Rezultāti ir acīmredzami! Ja jūs lietosiet NUTRILESS produktus, kā ieteicis ražotājs, noteikti sasniegsiet vēlamos rezultātus! Diētas pamatā – ar Nutriless produktiem aizstāj visas ēdienreizes, un tas dod efektīvu rezultātu un palielina turpmāko motivāciju svara zaudēšanai. Saskaņā ar veiktajiem pētījumiem, zūd tauciņi, ne muskuļu masa.

Zemāk ir vienas dienas diētas plāna paraugs un produkti, no kuriem izvēlēties.

IKDIENAS ĒDIENKARTE

8:00

KOKTEILIS

Nutriless

Garša pēc izvēles

11:00

AUZU DZĒRIENS

Nutriless

Garša pēc izvēles

14:00

ZUPA

Nutriless

Garša pēc izvēles

17:00

KOKTEILIS

Nutriless

Garša pēc izvēles

20:00

ZUPA

Nutriless

Garša pēc izvēles