fbpx
  • Efektivitāte un ilgtermiņa rezultāti
  • Lieliska garša – Jūs būsiet patiesi pārsteigti
  • Pieskaņots manam dzīvesveidam

5:2 UZTURA IETEIKUMI

Diētas 5:2 plāns:

  • Populāra un zvaigžņu iecienīta ēšanas metode mērenai svara kontrolei vai jau sasniegtā ķermeņa svara stabilizēšanai.
  • 5 dienas nedēļā normāli ēst (sievietes uzņem līdz 2000 kcal ar uzturu bet vīrieši – 2400 kcal);
  • 2 atslodzes dienas (ne pēc kārtas) – kaloriju daudzums ir ierobežots līdz 25% – 500 kcal dienā sievietēm un 600 kcal vīriešiem.
  • Dienās, kad jāuzņem samazināts kaloriju daudzums ieteicams izvēlēties NUTRILESS produktus ar ļoti zemu kaloriju daudzumu: kokteiļus un zupas.

Ķermenis zaudēs svaru, kad ar pārtiku uzņemsim mazāk kaloriju, nekā ķermenis patērē. Ēdam regulāri – 5 reizes dienā , bet vienlaikus mazās porcijās, kas ir apmēram tik daudz, cik var ietilpt 200 ml glāzē.

Šī diēta ir ēšanas režīms, kura pamatā ir zelta likums – uzņem zemāku kaloriju daudzumu, nekā patērē. Kad kaloriju daudzums tiek samazināts līdz 500 kcal dienā, pārliecinieties, ka jūsu ķermenis ar tām uzņem visas nepieciešamās vielas – vitamīnus, minerālvielas, šķiedrvielas, olbaltumvielas utt.

Šis diezgan liberālais ēšanas režīms ir lieliski savienojams ar NUTRILESS ļoti zemas kalorāžas produktiem (kokteiļiem un zupām). Izvēlieties atbilstošos uztura plānus atslodzes dienām:

  • Svara zaudēšanai (uztura plāns līdz 900 kcal dienā)
  • Svara kontrolei (uztura plāns līdz 1300 kcal dienā)

Atslodzes dienās ar 5 ēdienreizēm dienā uzņemsiet nedaudz vairāk par 500 kcal, bet ķermenis saņems pietiekami daudz un arī nepieciešamās barības vielas.

Svara kontrole ir pareizais ceļš uz ideāli proporcionālu, veselīgu un skaistu ķermeni un uz veselīgāku dzīvi.

IKDIENAS ĒDIENKARTE

ANTRADIENIS

Valgoma įprastai

Moterys su maistu gauna iki 2000 kcal, vyrai – 2400 kcal

TREČIADIENIS

Valgoma įprastai

Moterys su maistu gauna iki 2000 kcal, vyrai – 2400 kcal

PENKTADIENIS

Valgoma įprastai

Moterys su maistu gauna iki 2000 kcal, vyrai – 2400 kcal

ŠEŠTADIENIS

Valgoma įprastai

Moterys su maistu gauna iki 2000 kcal, vyrai – 2400 kcal

SEKMADIENIS

Valgoma įprastai

Moterys su maistu gauna iki 2000 kcal, vyrai – 2400 kcal