fbpx
  • Efektivitāte un ilgtermiņa rezultāti
  • Lieliska garša – Jūs būsiet patiesi pārsteigti
  • Pieskaņots manam dzīvesveidam

SVARA KONTROLE

Diētas plāns svara kontrolei (līdz 1300 kcal dienā):

  • Aizstājiet dažas savas regulāras ēdienreizes dienā ar zemas kalorāžas ēdienreizi, piemēram, aizstājiet 1–3 ēdienreizes dienā, optimāli vismaz 2 (atceraties, ka ieteicams ēst 5 ēdienreizes dienā ik pēc 3 stundām, un zemas kaloražas regulāras ēdienreizes nedrīkst pārsniegt 200 – 400 kcal.). Piemēram:

2 jebkuri NUTRILESS produkti + 3 regulāras ēdienreizes ar zemu kaloriju daudzumu;

3 jebkuri NUTRILESS produkti + 2 regulāras ēdienreizes ar zemu kaloriju daudzumu.

  • Zaudējot svaru, tiek zaudēti taukaudi. Produktos esošās minerālvielas, olbaltumvielas un ogļhidrāti nesamazina muskuļu masu, jo ikdienas olbaltumvielu vajadzības tiek nodrošinātas.
  • Ir svarīgi dzert daudz tīra ūdens (vismaz 2 litri dienā).
  • Ieteicams veikt vidējas intensitātes fiziskās aktivitātes.
  • Lai iegūtu labākos rezultātus, lietojiet vismaz 3 nedēļas.
  • Ir pieejams plašs NUTRILESS produktu klāsts.

Šis ir vienas dienas uztura plāna piemērs, kurā tiek lietoti NUTRILESS produkti un ēdieni ar zemu kaloriju daudzumu.

Svara kontrole ir pareizais ceļš uz ideāli proporcionālu, veselīgu un skaistu ķermeni un uz veselīgāku dzīvi. Lai veicas!

IKDIENAS ĒDIENKARTE

7:00

3 gab. KVIEŠU SAUSMAIZĪTES

Ar avokado un pusi tomāta

10:00

JOGURTA-MANDEĻU BATONIŅŠ

NUTRILESS

Pieejami arī citi Nutriless produkti

13:00

DĀRZEŅU GARŠAS KRĒMZUPA

NUTRILESS

Pieejami arī citi Nutriless produkti

16:00

TVAICĒTA VISTAS GAĻA (70g)

ar melnu pilngraudu maizes šķēli un tomātu

19:00

TVAICĒTS LASIS (100 g)

ar ceptiem sparģeļiem (50 g) un cukini (50 g), vārītiem puķkāpostiem (50 g)