Informatīvais biļetens

NUTRILESS PRODUKTUS VAR IZMANTOT KĀ:

  • vienīgo uzturvielu avotu (tikai Nutriless ļoti zemas kalorāžas produkti) 
  • vai aizvietot vairākas ēdienreizes dienā, kombinējot tos ar citiem mazkaloriju ēdieniem (Nutriless ļoti zemas un zemas kalorāžas produkti).

KĀ VIENĪGAIS UZTURVIELU AVOTS

Visas ikdienas ēdienreizes var tikt aizstātas ar Nutriless ļoti zemas kalorāžas produktiem. Lietojot Nutriless kokteiļus vai zupu kā vienīgās pilnvērtīgās maltītes dienā, sievietēm ieteicams lietot 5 paciņas (559 kcal) un vīriešiem 6 paciņas (671 kcal) dienā, pa vienam Nutriless produktam, ik pēc 3 stundām. Katrā maltītē organisms saņems aptuveni 110 kcal, kas sanāks tikai 600 – 800 kcal dienā, ierasto 2000-2500 kcal dienā. Tas izraisīs enerģijas deficītu organismā, un līdz ar to efektīvu svara samazināšanos.

  • sievietēm ieteicams lietot 5 paciņas (559 kcal), pa vienam Nutriless produktam;
  • vīriešiem 6 paciņas (671 kcal) dienā, pa vienam Nutriless produktam;
  • ik pēc 3 stundām.

 

Tāpat ir ļoti svarīgi dzert daudz tīra ūdens (vismaz 2 litrus dienā) vai citu mazkaloriju dzērienu. Visieteicamākais ir ūdens, kam pēc vēlēšanās varat pievienot citronu, laimu, svaigas piparmētras vai pētersīļus. Tas lieliski nomāc bada sajūtu un izvada no organisma vielmaiņas gala produktus jeb šlakvielas.


Vislabākie rezultāti ir novērojami 1-3 nedēļas lietojot tikai Nutriless ļoti zemas kalorāžas produktus kokteiļus un zupu.

Tomēr, jo vairāk ēdienreizes aizstāsiet ar parasto uzturu, jo lielāks ir risks uzņemt vairāk kalorijas.

Zemāk jūs atradīsiet informāciju par to kādam vajadzētu izskatīties ikdienas uzturam ar Nutriless ļoti zemas kalorāžas metodi un, kā pakāpeniski atgriezties pie veselīga un sabalansēta uztura, palielinot uzņemtās enerģijas daudzumu par 200 kcal dienā ik pēc 2 nedēļām.      

                  

Piemēram:
  • 1.-3. nedēļai - visas 5 ēdienreizes dienā tiek aizstātas tikai ar Nutriless ļoti zemas kalorāžas produktiem; pēc tam pakāpeniski palielinot ikdienā uzņemto kaloriju skaitu, proti;
  • 4.-5. nedēļai - 1 no 5 ēdienreizēm var būt arī citi pārtikas produkti;
  • 6.-7. nedēļai - 2 no 5 ēdienreizēm var būt citi pārtikas produkti utt.

 

Jūs varat aizstāt vienu vai divus Nutriless produktus ar tradicionālu maltīti, taču tādā gadījumā jums jāzina šīs maltītes uzturvērtība (kcal) un jāpieskaita pie dienas kopējā kaloriju skaita. Vienu kokteili vai zupu var aizstāt, piemēram ar:

  • gabaliņu liesas gaļas vai zema tauku satura biezpienu un nelielu tomātu;
  • 100 gramiem vārītas vistas un salātiem, kas pagatavoti no viena liela rīvēta burkāna. Bez mērces!

Neiesakām uzņemt vairāk par 800 kcal dienā un ievērot regulāru ēšanas režīmu, ēst mazām porcijām. 

Izmantojot ļoti zemas kalorāžas metodi visas ikdienas ēdienreizes tiek aizstātas ar Nutriless produktiem, tomēr, bez ārsta konsultācijas nevajadzētu tos lietot ilgāk par 3 nedēļām.

KĀ AIZSTĀT DAŽAS ĒDIENREIZES DIENĀ

Tiem, kuri vēlas kontrolēt savu svaru, Nutriless piedāvā mazkaloriju produktus, kas var aizstāt vienu vai vairākas ēdienreizes dienā. Bez jau pieminētajiem kokteiļiem un zupām pieejami arī 2 gardi batoniņi un smūtījs ar meža ogām. Tie satur maz kaloriju, tāpēc arī palīdz samazināt vai uzturēt vēlamo svaru, jo tiek samazināts ikdienā uzņemto kaloriju daudzums. Šos Nutriless produktus ieteicas kombinēt ar citiem mazkaloriju ēdieniem. Katrā ēdienreizē nevajadzētu uzņemt vairāk par 200-400 kcal.

Nutriless ļoti zemas kalorāžas produktus (kokteiļi, zupa) un mazkaloriju uztura aizvietotājus (smūtijs un batoniņi) var kombinēt ar mazkaloriju tradicionālajām maltītēm, piemēram, aizvietojot 1–3 maltītes. Ņemiet vērā, ka jums vajadzētu ieturēt maltīti 5 reizes dienā, piemēram:

1. variants: 1 Nutriless maltīte + 4 mazkaloriju tradicionālās maltītes 
2. variants: 2 Nutriless maltīte + 3 mazkaloriju tradicionālās maltītes
3. variants: 3 Nutriless maltīte + 2 mazkaloriju tradicionālās maltītes